Positiv kommunikation kan fremme et godt samarbejde, en god omgangstone og en god forventningsafstemning mellem ledelse og medarbejdere og kolleger. Positiv kommunikation kan derfor have en positiv indflydelse på medarbejdernes trivsel, læring, personlige udvikling og produktivitet
Med positiv kommunikation på jobbet, øger du mulighederne for et godt og sundt psykisk arbejdsmiljø. Samtidig styrker du din egen karriere og dine jobmuligheder, når du møder mennesker med anerkendelse, respekt og venlighed.
Vi kan alle blive bedre til positiv kommunikation, til at respektere mennesker omkring os, til at stå op for andre og til at møde vores kolleger, kunder, samarbejdspartnere, familie og venner med udstråling og anerkendelse.
Vi tilbyder at sætte et kursus, et foredrag eller en workshop sammen helt efter dine ønsker, så du, dine kolleger eller dit netværk kan få netop den oplevelse, I har brug for.
Du er velkommen til at hente inspiration her på siden, og vi har også samlet nogle forslag til dig.
Vi underviser i positiv kommunikation, karisma, personlig branding, assertion, kropssprog og gennemslagskraft. Formålet er at klæde dig og dine kolleger på til at stå stærkt, styrke samarbejdet og kommunikere charmerende og troværdigt.
Copyright © 2023 - Birgitte Raaberg og Anne-Mette Barfod
"Der er altid blomster for dem, der vil se dem."
Henry Matisse